Friday, June 8, 2007

7-6-2007

午餐的时候本来是可以跟 SM 出的
酱我就不必驾车咯
CN 又说时间太早要迟点
我只好陪她咯
当我们要出去的时候她说她的车没油
要我驾车
明知道我不舒服还要酱来对我
她的车没油难道下班又可以回到家吗
借口...
有一种被出卖的感觉... =.="
平时我是不介意啦
可是现在人不舒服啊
早知道我跟 SM 出
搞不好还可以吃免费的...嘿嘿

我的客家面 (RM3.50):
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


下午终于抽空做 OS
才发觉很久没做了
上一次是五月十五日的...
幸好还没超过一个月 :p



*OS = Online Study
公司规定一年要做40个小时

2 comments:

aaron_tch said...

haha...
OS = online study.
I thought OS = operating system. haha
Car pool. Sometimes, I go out with my friends, also like that. This always happen.
No petrol, lazy to drive, no car, car is not in good condition, etc... blar blar.

hahahahahhahahaha

Petrol price expensive... =.='''

迷迭香 said...

aaron:
operating system ??!! @_@
wat has it gotta do with me ? ;p
well, i guess those are just excuses... i dun mind to take turn driving, but dun give me donkey excuses argh !!!