Friday, January 11, 2008

11-1-2008

大家来玩玩....





Congratulations Ling, you are 36% not Malaysian.


That means you're as Malaysian as...

Michelle Yeoh!

How Un-Malaysian Are You?



我才没那么"成熟" ... Photobucket

26 comments:

十六 Keaton said...

哈哈
我也只是47巴仙
比你好一點而已

看來我們要噁補有關馬來西亞
的一切了
不然出到外國跟那些鬼佬介紹我們是malaysian時
可能別人還會拋個懷疑的眼神
哈哈

Jing said...

哈哈!成熟不好吗?嘻嘻嘻

CY 希外 said...

哈哈。。。

jet said...

我的竟然是在届
首相wor ~~

凯文@〉〉-------世界奇观 said...

我也才58%,半个马来西亚人。
嘻嘻!

笨鱼 said...

Congratulations , you are 66% not Malaysian.

That means you're as Malaysian as...

Guy Sebastian!


他是谁?

Miney said...

哇佬 = =
跟你一模一樣 恐怖 = =

Anonymous said...

我过半
而且代表人物还是个移民人....=='
骗人的
我那么“爱国”
我肯定是100%malaysian

〤Ecl!5oNz™〤 said...

哇...
阿姐好成熟... XD
OMG...
我的是58%...
Guy Sebastian...
什么水来的... =.=

Beck Lim said...

有得像 就应该开心下啊
哈哈

肉丝马力 还就不见了
我之前去外太空了 现在安全降落地球~

有没有思念我?哈哈哈~

豆浆摩卡 said...

Guy Sebastian 是其中一届的 Australian Idol。 他是马来西亚人,但现在是澳大利亚的永久居民。

我的成绩出来也是和他一样。。

yy said...

里面的选择性的答案很好笑^^

yy said...

Congratulations yy, you are 18% not Malaysian.

agtong said...

Congratulations , you are 5% not Malaysian. That means you're as Malaysian as... Abdullah Badawi !

Woooo hoooo... i'm so corrupted :P

Esther Lee said...

我也是Michelle Yeoh~
看到她火爆的身材,不敢当!

Vincent Cho said...

我是六十二巴仙…
和笨鱼一样咯~>.<

迷迭香 said...

十六夜真人 :
不懂靠得住的么? :P


Jing :
熟了很快就烂 XD


CY :
你拿多少的?


洁opps! :
你可以去参选了哦 ^_^


凯文:
你比我好啊....^_^


笨鱼 :
看皮蛋的回复...^_^
"the way you make me move" 的原唱者


LucKy☆sTaR :
超级恐怖...XD


yicookies :
你的是谁啊?
我信你啦... ^_^


Ecl!5oNz :
看皮蛋的回复...^_^


Beck gor gor:
我作么要像她? =.="
你不给我比她漂亮啊? XD *脸皮比墙厚...

当然有想你咯 ~ ^_^


皮蛋 :
很多人都和他一样哦 ~ ^_^


yy :
你很"马来西亚人"哦... ^_^


Bou Shepherd :
so ? u going to participate in the next election ? ^_^


如果 :
很丰满哦...:P


Vincent :
比我好啊... ^_^

Anonymous said...

我跟你一样也。。。哈哈

迷迭香 said...

otaku.yeng :
很性感哦... XD

Vivi said...

haha..
seem like very funny ~
let me play play 1st ^^

夏千千 said...
This comment has been removed by the author.
夏千千 said...

Congratulations, you are 56% not Malaysian.




That means you're as Malaysian as...

Guy Sebastian!

kai said...

Not bad mah! At least she is famous and RICH wor!!!

迷迭香 said...

鸢尾 :
很多人都中那个...:P


kai :
wat abt u ?

夏千千 said...

如果是真的,我开心到飞去天堂了,呵呵

我是指“you are 56% not Malaysian.”

恩,guy sebastian是谁来的?著名吗?

迷迭香 said...

鸢尾 :
歌星来的哦 ~ ^_^