Friday, May 23, 2008

23-5-2008

"and i'll make you a promise in return," he said.
"i promise that this will be the last time you'll see me. i won't come back. i won't put you through anything like this again. You can go on with your life without any more interference from me. It will be as if i'd never existed."



TIME PASSES.
EVEN WHEN IT SEEMS IMPOSSIBLE.
EVEN when each tick of the second hand aches like the pulse of blood behind a bruise. It passes unevenly, in strange lurches and dragging lulls, but pass it does.



I was not allowed to think of him. That was something i tried to be very strick about. Of course i slipped; i was only human. But i was getting better, and so the pain was something i could avoid for days at a time now.
The trade-off was the never-ending numbness.
Between pain and nothing, i'd chosen nothing.



New Moon
~ Stephanie Meyer






看小说看到哭的笨蛋你见过吗?
这里有一个... Photobucket

34 comments:

Akira 思胜 said...

好啦, 别哭了哦!!! 来, 乖, SAYANG哦... 嘻嘻...

我看了, 也是觉得很感动啊!!! 那个作者用的词语都很棒...

AhhJohn said...

都是鸡肠~不会看
ToT...

Invisible said...

我的泪腺很发达。

tsuey miin said...

我还以为你今天突然转台写英文咧~~~
很可惜的..我看不明那小说=.="""""

sally^^ said...

真的还蛮感动地。。
我也是常看书,看到心情起伏很大。。

笨鱼 said...

看不懂,所以我不会哭。 XD

浚妈妈 said...

你不是笨蛋~
是感情丰富的傻瓜~

emilio said...

我还以为迷迭香转口味,开始写英文,写了我一跳

看小说看到哭,是感性不是笨蛋啦

绿精灵 said...

会哭代表你能体会作者那份情感呀...这是好事叻...因为你有(仁)...解剥来说...两个人...一个是为自己立场想...另一个为他人想...这很好噢...你很棒耶!!!

不过呵...我和ah john一样...不会看鸡肠...haz haz haz....^^ =..="

蓝夜雨PL said...

看小说看到哭的人不会笨,而是感情丰富+感性(不是性感哦).
我身边也有一个朋友是这样的,每次上课她偷看小说都在哭,老师还以为她不舒服...=.='''老师知道她上他的课看小说的话,大概会气爆.

Anonymous said...

我只会在看戏时哭啦
看小说一定不会了

Unknown said...

hehe,same as me,看書看到哭~
你不是笨蛋,你只是淚腺發達加上感情豐富~
dont cry...sayang~

pH said...

我也是会看到哭的...

AhhJohn said...

http://www.scribd.com/doc/2960671/Stephenie-Meyer-New-Moon

SockPeng said...

有!!我就是其中一位,都是被琼瑶的小说骗我的眼泪

包面2号 said...

我也是看小说看到会哭的笨蛋。。。呵呵。。。

Yimino said...

哈哈,这很正常啦,多数人都会这样。。。

Anonymous said...

我是爱哭鬼,无论我看什么感动的戏,书,文章或新闻我都会哭,有时还哭得满惨的.

AnGeLz said...

我也不会看鸡肠~
T.T

Janelle said...

小说叫什么名啊?我也要买来流泪下。。

iamlz said...

这里也有一个笨蛋.我早上看笨天使blog里的link,也看到哭了.幸好身边没人.Hehe..

tunadolphi said...

看小说还没哭过,看戏就有啦!哭得最惨的那一次是看那日剧‘一公升的眼泪’,真的很感人!

renee said...

最厉害的作者是能令到看小说的人感同身受。

小海狗 said...

好强悍的作者,我也见识过他的小说。。。。
很厉害表达感情

Vincent Cho said...

香妹,你本来就被我承认是很感性的啊!还有,抹一抹你的鼻涕,拜托!=P

khengsiong said...

*dropping my jaw*
Huh!?? You also read English novel!??

BTW, can you change to another font color? I can't read...

Florence Lee said...

不会啊~这表示作者写的东西真的触碰到你的心了~

JW said...

你好感性哦~悲哭了~
给你tisu~

Bombomba said...

放心...
这里也有一个什么都哭一场的呵呵...

迷迭香 said...

Akira 思胜 :
我故意拖了很久才看...
因为一开始就停不了 :P


AhhJohn :
去找翻译了的...:P


Invisible :
这本书你看了吗?


Sai Ling :
去查字典...>.<"


靓靓sally =^_^= :
可是捧着书又流着泪的样子很笨...=.="


笨鱼 :
你不会看这些书的啦!
蜜运中的鱼... :P


浚妈妈 :
蛋变瓜? @_@


EmiLio :
哈哈...我才没那么厉害
都是书里抄出来的 ^_^


天使的恶魔 :
叫他帮你找翻译了的...^_^


蓝夜雨PL :
哈哈...她不怕被捉啊? :P


S型•樱戈子 :
或许你试试看这本....XD


♡☆AngelQueen☆♡ :
give me five ! ^_^


pH :
你看了这个系列的么?


AhhJohn :
就是这!
谢谢你... ^_^
上班如果有时间可以偷偷看 :P


SockPeng :
原来你也一样...
幸好我并不寂寞...^O^


包面2号 :
那也证明了我是正常的! ^O^


Yimino :
你也会啊? :P


macy :
算是泪腺发达一族? ^_^


笨天使 :
去找 AhhJohn :P


janelle_l :
看这个: http://www.scribd.com/doc/2960671/Stephenie-Meyer-New-Moon


LimZhi :
那就让眼泪尽量流咯...:P


tunadolphi :
那个我还没看...


renee :
很佩服他们...^_^


名叫羊羽的路人 :
她的小说很不错...^_^


Vincent 哥:
不好意思...
衣袖借来摖一下 :P


khengsiong :
wat's wrong with reading English novel? :P

try highlighting them, because they were not written by me...


florencelee :
这可是真的吔....


Tiram!sOo~雯 :
谢谢哦...^_^


Bombomba :
看来很多都和我一样哦 ~ ^_^

Ivan Liaw said...

哈哈,感情舒放嘛。

迷迭香 said...

天狼星 :
可是超难为情的....XD

Chobits said...

不是笨蛋啦!是感性才对。
我无论看戏,看小说,听歌,听故事都会流泪呢!哈哈~你呢?有没有我那么夸张?

迷迭香 said...

Chobits :
看戏也会...
听的暂时不会 ~ :P