Wednesday, October 10, 2007

10-10-2007

海海 ~ 祝你生日快乐


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket






今天心情不是很好
昨天的喉咙痛
变成今天的喉咙痛+伤风
我情愿伤风也不要喉咙痛
喉咙痛我就没胃口
可是如果不吃我又怕胃痛...

我很累
我什么都不想说
please leave me alone
i will be alright soon ~ i hope

11 comments:

Vincent Cho said...

試下extra strong口味的
效果應該更好=)

冬凡 said...

喝点柠檬水吧。。。。

要照顾自己哟。。。

agtong said...

after you wake up, try to gurgle your throat with some salted warm water. do that after every meal. and do that one last time before you go to bed. works for me. no harm giving it a try.

Anonymous said...

最重要多休息睡觉 !!! 抱抱 !!
抱歉久没上来看你了 .......

TOL said...

昨天跟一位网友通电话。。。。
在聊着的时候说起各自的生活。。。
两人都对现在天天的生活觉得无趣。。。
网友说到这样的情形是时候去旅行。。
他说有时候跟个朋友去玩去过一夜,,
离开自己的现有生活,离开自己的家人,
原来这样的行程是非常的轻松自由的。。
我非常同意他的说法。。。
所以我常常跟朋友去旅行让自己减压。。
或许你应该试试这样的方法

~**福尔摩斯**~ said...

怎么好多人都要去旅行?啊,我最近也一直头痛。

Anonymous said...

昨天我跟家伙说的蛇草水有没买来试看看啊^^

Anonymous said...

糟了!忘了昨天是海海生日 =_="

小琳又生病了 =_="

来哥哥介绍个帅哥医生给你认识 ^_^ 开玩笑的别生气哦

要多喝水呀,小琳

Anonymous said...

多喝水,多休息哦!

Miney said...

u said u don knw who should u buy for me

i think jay new album is a best choice

hahaha XD

take care ya love ya

迷迭香 said...

Vincent:
效果好...可是味道怎样?
我很怕药水味的~ >.<"


冬凡:
柠檬水....我竟然忘了那个
近来比较喜欢葡萄柚, 行吗? :P


Bou Shepherd:
tks for the info ~ ^_^
i did that too with sea salt... but now my problem is coughing and running nose... ~ =.="


Cibits:
都是你啦....
把我给忘了... :'(
*抱抱


TOL:
谢谢你的提议...^_^
等我忙完先吧~


~**福尔摩斯**~:
你是受天气影响的么?
还是被传染的? =.="


ken7883:
我昨天没时间去买
等下下午看有出去才去找... ^_^


叶子哥哥:
没去祝贺她么?
什么"又"啦...
不过这次真的比较严重... =.="


Jing:
谢谢你~ ^_^


LucKy☆sTaR :
let me think about it first... :p
not the price but the delivery...=.=" i still dunno how to do it the cheaper way *sigh